گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم

snn.ir/.../گورادیولا-به-ناپولی-نشان-خواهم-داد-که-چه-بازیکنان-خوب...
7 hours ago - سرمربی تیم منچستر سیتی درباره بازی روز سه شنبه برابر ناپولی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت که دست کم گرفتن ناپولی آن هم به دلیل ...

گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم - خبربان

https://khabarban.com/.../گورادیولا_به_ناپولی_نشان_خواهم_داد_که...
6 hours ago - به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،این در حالی است که ناپولی در جدول لیگ سری آ ایتالیا با 8 برد در رده... - 16-10-2017@12:45:25 GMT.
Aug 5, 2017 - قائدی که هفته پیش به عنوان پدیده فصل گذشته لیگ یک در فصل پیش هم انتخاب شد، در همان دقایق نه چندان زیادی که برای استقلال بازی کرد، نشان داد که به واقع پدیده ... موضوعی که علیرضا منصوریان هم در کنفرانس خبری بعد از دیدار دیشب به خوبی به آن ... پدیده‌هایی که هرکدام می‌توانستند تبدیل به بازیکنان بزرگی در ...

شکست سنگین شاگردان زیدان مقابل گواردیولا - نود

90tv.ir/.../منچستر-سیتی-4-1-رئال-مادرید؛-شکست-سنگین-شاگر...
Jul 27, 2017 - دقیقه '۶: ضربه فنی ایسکو از گوشه محوطه سیتی با واکنش خوب ادرسون برگشت داده شد. ... دقیقه '۵۴: روی ضدحمله ای سریع که مودریچ ترتیب داد، توپ به بنزما رسید ... شاگردان گواردیولا مقابل تیم زیدان؛ بازیکن جوان و اسپانیایی سیتی پشت .... برا گفتن داره به این نتیجه اصلا کاری ندارم پپ امسال سال خوبی خواهد داشت.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - روشن: شفر برای استقلال مربی ...

90tv.ir/news/.../روشن-شفر-برای-استقلال-مربی-ضعیفی-است
Oct 2, 2017 - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال پیشنهاد داد که برخی از اعضای این کمیته هدایت ... به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، حسن روشن درباره وضعیت ... مربی خوب خارجی تا وارد فضای تیم نشود و همه چیز را نبیند، قرارداد نمی‌بندد. ... بازی با سپیدرود نشان داد که بازیکنان تحت فشار بودند. ... من فقطخودشو قبول داره.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - از مسی و اوزیل تا روبن و سانچز؛ 11 ...

90tv.ir/.../از-مسی-و-اوزیل-تا-روبن-و-سانچز؛-11-بازیکن-بزرگی-...
Sep 19, 2017 - از مسی و اوزیل تا روبن و سانچز؛ ۱۱ بازیکن بزرگی که در تابستان ۲۰۱۸ ... لیورپول در مورد فیلیپه کوتینیو نشان داد که در زمینه مذاکره بسیار کله شق هستند و با توجه به ... را خواهند داشت که در بین آنها منچسترسیتی، تیم پپ گواردیولا که به همراه .... بازیکنی که پستش پره و حتی ذخیره های خوبی(اسنسیو و وازکز) داره ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - واکنش تند گواردیولا به اتفاقات همه ...

90tv.ir/.../واکنش-تند-گواردیولا-به-اتفاقات-همه-پرسی-استقلال-کا...
Oct 2, 2017 - به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا که اهل کاتالونیا است و سابقه بازی و ... اگر من جای بازیکنان و سران بارسلونا بودم در مقابل لاس پالماس به میدان نمی رفتم. ... تمامی این اتفاقات در حالی رخ داد که هنوز حتی نمی دانیم مردم کاتالونیا ... اتفاقن درین مورد اساسن داره اشتباه میزنه. .... نمره خوب رسانه پرتغالی به امیر عابدزاده ...
4 days ago - شفر ادامه داد: همیشه گفته ام که هدفمان قدم به قدم بهتر شدن است. بازیکنان خیلی خوب تمرین می کنند و به من نشان دادند که می توانند از مرز ... از مسئول زمین می خواهم تشکر کنم که زحمت کشید و یک چمن خوب مثل ... دوست دارم تماشاگران استقلال با تمام وجود و قلبشان به ورزشگاه بیایند. ..... زیدان رکورد گواردیولا را شکست ...
شهرخبر - سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه به لحظه از ... گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارمسرمربی تیم منچستر سیتی ...

مارکو سیلوا: برابر وست برومویچ، شایسته کسب امتیاز بودیم - طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../مارکو-سیلوا-برابر-وست-برومویچ،-...
Sep 30, 2017 - طرفداری- پس از پایان بازی وست برومویچ و واتفورد که با نتیجه 2-2 مساوی همراه بود، مارکو سیلوا، سرمربی تیم ... در 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، ما واقعاً خوب بودیم. ... به هیئت مدیره گفتم که این بازیکن را می خواهم، چون به او اعتقاد داشتم. ما اصلاً نمی دانستیم که او چگونه پس از حضور در برزیل، واکنش نشان خواهد داد.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - طارمی: مهم پیروزی است نه گلزن

90tv.ir/news/413484/طارمی-مهم-پیروزی-است-نه-گلزن
Aug 30, 2017 - هر چند که بعد از پایان مسابقه تمام بازیکنان جشن صعود به جام جهانی را ... که با همه هم تیمی‌هایم رابطه خیلی خوبی دارم، ولی بیشتر به این خاطر که ... البته که اگر گل بزنم خوشحال خواهم شد. .... دیاز به کاپیتان الهلال مقابل پرسپولیس استراحت داد ... ناپولی قهرمان سری آ شود؛ میلان و اینتر هنوز پتانسیل کامل خود را نشان نداده ...

بیل: دلایل کافی برای جدا شدن از رئال مادرید دارم - نود

90tv.ir/news/415514/بیل-دلایل-کافی-برای-جدا-شدن-از-رئال-دارم
Sep 12, 2017 - به گزارش وبسایت نود، گرت بیل در مصاحبه با دیلی میل در این باره که آیا در آینده حاضر ... خاطرات خوبی از دوران حضورم در تاتنهام دارم. ... گرت بیل به منچستر یونایتد وجود داشت اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد که در رئال مادرید بماند. ... دیپای: می خواهم در رئال مادرید بازی کنم · لواندوفسکی: اگر فصل گذشته مقابل رئال ...

اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته دهم لیگ برتر داور دربی نامشخص ...

www.elim.ir/fa/news/2525457/اعلام-اسامی-داوران-دیدارهای-هفته-دهم
6 hours ago - خبرگزاری میزان:به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی ... گورادیولا به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم.

اخبار مهم قاره سبز؛ از حمله اولیور کان به رونالدو تا اظهار نظر عجیب نصری ...

metafootball.com/.../اخبار-مهم-قاره-سبز-از-حمله-اولیور-کان-به-رونا...
Apr 11, 2016 - پیروزی ناپولی و شکست فیورنتینا ... مدافع فرانسوی منچستر سیتی بسیار از خود راضی و مغرور نشان می دهد. ... به سیتی گفت: گواردیولا بسیار خوش شانس است چرا که بازیکنی ... زمانی که او منچستر سیتی بیاید من در اوج آمادگی خواهم بود. ... او ادامه داد: زمانی که در چلسی بازی می کردم هواداران به خوبی از من حمایت کردند.

Displaying items by tag: اخبار فوتبال اروپا - شفقنا افغانستان

afghanistan.shafaqna.com/.../k2/.../اخبار%20فوتبال%20اروپا.html... - Translate this page
ونگر در واکنش به این اعتراض هواداران آرسنال گفت: نمی خواهم درباره اعتراض هواداران صحبت ... شاگردان گواردیولا که به پیروزیهای پر گل عادت کرده اند در دیدار برابر .... از صمیم قلب دوست دارم که مسی با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند. .... این بازیکن آلمانی با بازیهای خوبی که فصل قبل انجام داد به ترکیب ثابت چلسی ...

مناطق آفتاب‌خیز ایران، جولانگاه تولید برق - دیجی مجله | مجله دیجیتال ...

www.digimajale.com › ... › خبرگزاری هاخبرگزاری ایسنا
7 days ago - به گزارش ایسنا، باتوجه به پتانسیل‌های بالای انرژی تجدیدپذیر در ایران ... دلار اقدام به ساخت یک نیروگاه خورشیدی ۱۰۰۰ مگاواتی در ایران کند؛ نیروگاهی که اگر .... گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم · اردکانیان ...

سانتریفیوژهای جدیدرا با ۲۰ برابر ظرفیت استفاده می کنیم

jadid97.ir/search/?q=++سانتریفیوژهای+جدیدرا+با...
العبادی ادامه داد: هیچ پروازی از فرودگاه‌های اربیل و سلیمانیه از روز جمعه انجام نخواهد ... به گزارش ایسنا، اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که در سال ۱۳۹۴ مجموع هزینه‌های ... بازیکنان کیفیت خیلی خوبی را ارائه کردند. ... پپ گواردیولا بعد از پیروزی تیمش برابر حریف اوکراینی در لیگ قهرمانان اروپا که .... همشیک : ناپولی به این برد نیاز داشت.
Jan 31, 2016 - به نقل از «دیلی‌میل»، روبرت لواندوفسکی زمانی که 17 ساله بود و عض. ... به خودم گفتم که به همه نشان خواهم داد که چه بازیکنی هستم و آنها (باشگاه لیگا ورشو) چه بازیکنی را از ... شاید در آن بین فقط پپ گواردیولا بود که نفس راحتی می‌کشید. ... کلوپ مربی خیلی خوبی است و به درد مربیگری در فوتبال انگلیس می‌خورد.

برانکو: طارمی برترین بازیکن است و قابل احترام :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../برانکو-طارمی-برترین-بازیکن-است-و-قاب...
Aug 18, 2017 - به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در چهارمین فصل حضور خود در ایران ... به انتقادات و حواشی چند روز اخیر خصوصا درباره مهدی طارمی واکنش نشان داد. ... مهدی طارمی بازیکنی است که دو سال پیاپی به عنوان بازیکن برتر ... من نمی خواهم از دایره احترام به رشته داوری خارج شوم. ... شبیه سازی بازی آاس رم - ناپولی با لگو.
شفقنا ورزشی · 16:04 -پپ: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم / بانک .... 15:31 -پیشکسوت استقلال : درموت باید جوابگوی عدم گلزنی و خوب بازی نکردن ...

نظر مهماندوست درباره حضور باقری معتمد در تیم‌ملی آذربایجان - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../نظر-مهماندوست-درباره-حضور-باقر...
Sep 6, 2017 - زیدان رکورد گواردیولا را شکست ... معتمد نیز بازیکن بسیار خوبی است و در یکی، دو باری که به آذربایجان دعوت شد نیز نشان داد تمرینات خوبی را انجام می‌دهد. ... در مراکش نیز حضور داشته باشد و زیاد هم نمی‌توانم او را دور از این رقابت‌ها نگه دارم. اگر میلاد در مراکش نتیجه بگیرد، در مرحله سوم به او استراحت خواهم داد و نهایتاً در ...

بارسلونا 3 – بایرن مونیخ 0 / جادوی مسی بایرن را به آتش کشید - آی ...

isport.ir/.../بارسلونا-3-بایرن-مونیخ-0-جادوی-مسی-بایرن-را-به-آتش... - Translate this page
May 7, 2015 - آی اسپورت- گواردیولا گفته بود اگر مسی همانی باشد که من می‌شناسم مهار او ... پپ نشان داد استاد خوبی است و شاگردش را به خوبی می‌شناسد. ... نوئری که پیش از بازی گفته بود به مسی نشان خواهم داد که رئیس کیست! ... بهترین بازیکنان میدان. امتیاز ..... رم 1-2 ناپولی رم امروز در جدال با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در لیگ ...
Jun 13, 2017 - این بازیکن کسی نیست جز نابی کیتا، ستاره لایپزیش که در این ... بود ولی اسپورت امروز گزارش داد که دو بازی ضعیف سری برابر ناپولی نقش ... موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به مدیریت بارسا گزارش داد که بنا به .... شدن هستند که نشان می دهد عمر حضور ستاره برزیلی در لیورپول به پایان خود نزدیک می شود.

Football.ir - اخبار فوتبال : «Andrea»

football.ir/news/list/person/andrea-pirlo-9251.html
پیرلو که به تازگی قرارداد دو ساله‌ای را با یوونتوس امضا کرده اکنون به همراه تیم ملی ... پیرلو است که در ۱۰ سال گذشته در تیم ملی ایتالیا بازی‌های خوبی از خود نشان داده است و یکی ... هافبک ۳۴ ساله ایتالیایی ادامه داد: از اینکه توانستم به عنوان بهترین بازیکن .... رافائل بنیتس سرمربی تیم فوتبال ناپولی بعد از شکست سنگین تیمش ...
Apr 4, 2017 - همین مساله باعث شد تراکتورسازی و استقلال به لطف مساوی و بردی که به‌دست آوردند ... مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم روسی است. .... را خیلی خوب شروع کردیم اما زمانی که گل زدیم اوضاع فرق کرد و به ناپولی اجازه دادیم ... سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و به همدردی با اونای امری پرداخت.

Albi Celeste (@argentina.king) | Instagram photos and videos

www.thepicta.com/user/...ir/.../1487125111944465312_20701273...
اخبار حاکی از آن است که فدراسیون قطر برای جذب خورخه سامپائولی، سرمربی سویا ... جذب گواردیولا و مورینیو نیز وارد عمل شده بود که مذاکرات هرگز به نتیجه نرسید. ... خورخه سامپائولی سرمربی خوبی است اما نمی‌دانم می‌تواند هدایت تیم‌ ‌ملی را بر عهده .... نیکولاس هیگواین به دو گلی که هیگواین در برابر ناپولی به ثمر رساند واکنش نشان داد.
Aug 18, 2017 - وی ادامه داد: لالیگا هنوز شروع نشده و ما شروعی باشکوه و بسیار خوب خواهیم داشت. ... آنها از دست بازیکنی نجات یافتند که رفتارهای عجیبی از خود نشان می داد و نوسان زیادی داشت. بارسلونا با جدایی نیمار می تواند دوباره به روزهای اوج خود بر گردد. .... آنتوان گریزمان پس از پیروزی ۲ بر یک اتلتیکو برابر ناپولی در آئودی ...

گواردیولا: پیروزی در شروع رقابت‌ها اهمیت دارد - خبر امروز

khabaremrouz.ir/search/?q=گواردیولا%3A+پیروزی+در...دارد
Sep 21, 2017 - گواردیولا: شروع خوبی داشتیم/ گل زودهنگام کمک بزرگی بود ... من او را به خاطر کارهایی که در دوران حرفه ای اش انجام داد، تحسین می کنم. ... من از امباپه تمجید می کنم ولی نمی خواهم فشار بیشتری روی شانه هایش بگذارم اما فکر می کنم مسی در هر فصل ... تغییر در ترکیب تیم نشان می دهد که من به تمام بازیکنان تیمم اعتماد دارم.

گواردیولا: سیتی به یحیی توره نیاز دارد - خبر امروز

khabaremrouz.ir/search/?q=گواردیولا%3A+سیتی+به+یحیی...
Sep 19, 2017 - من به او نیاز دارم و همین طور تیم. ... من او را به خاطر کارهایی که در دوران حرفه ای اش انجام داد، تحسین می کنم. ... اما در نهایت آنها استعداد خود را درون زمین نشان خواهند داد. ... من از امباپه تمجید می کنم ولی نمی خواهم فشار بیشتری روی شانه هایش بگذارم اما ... علیرغم درخشش آگوئرو، گواردیولا مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد و با.
Dec 13, 2016 - رفیعی:ترقه هم نیستم/قلعه نویی معرفتش را نشان داد/قصد تحقیر نداشتم ... البته این را قبول دارم که تراکتورسازی فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد. ... چند هفته قبل در رختکن تراکتورسازی مدیرعامل باشگاه از بازیکنان تیم خواست اگر ... یک فوتبالیست معمولی هستم که می خواهم برای آینده ام تصمیم درستی بگیرم.

نکونام: وقتی به استقلال می آیم که جام بگیرم/ نمی خواهم اشتباه دیگران را ...

www.ghatreh.com/.../نکونام-وقتی-استقلال-آیم-جام-بگیرم-نمی-خ...
Oct 7, 2017 - بازیکن پیشین استقلال از علاقه اش برای بازگشت به این تیم گفت اما تاکید ... موضوعی که نشان می دهد سرمربی آلمانی چندان هم مربی بزرگی برای ... نکونام: وقتی به استقلال می آیم که جام بگیرم/ نمی خواهم اشتباه دیگران را تکرار کنم ... در مربیگری هم دوست دارم دو چندان تلاش کنم و به هدف های بزرگی که دوست دارم، برسم.

آرسنال ، پیراهن نو مبارک! - کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران

arsenal.ir/ViewBlog/926/12630
از اونجایی که زیر خبر پیراهن خالیه گفتم یه جایی برای نظر هامون ایجاد بشه درباره لباس جدید! .... ولی از کامنت ها میشه رشد تفکر رو تشخیص داد تا حدی من جای شما بودم حتی ... "انتقال هیگواین به ناپولی وقتی همه مطمئن بودن میاد آرسنال" .... شما خودتونو بگذارید جای یک بازیکن خوب و آینده دار، در حال حاضر چه دلیلی داره که به آرسنال بیاین؟
Sep 16, 2017 - خیلی خوب است که چنین رابطه ای با هواداران و باشگاه استوک سیتی دارم. ... اگر باور نداشتم، پس احتمالاً احمق خواهم بود اما همچنان معتقدم که همه چیز به عملکرد ها باز می گردد. ... ما بازیکنان خوبی به تیم آوردیم که می توانند گلزنی کنند و در سیستمی که بازی می کنیم، احساس راحتی .... کریمی امروز هم نفت را تمرین داد(عکس)

قلی‌پور: حداقل عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته ووشو ایران را ... - sporttv.ir

sport.tv3.ir/.../قلی‌پور-حداقل-عنوان-نایب-قهرمانی-دوره-گذشته-ووش...
Sep 27, 2017 - فکر می‌کنم تنها ورزشکاری هستم که برای حضور در سنگین وزن، حدود 23 کیلوگرم وزن کم کردم. دارنده 5 نشان طلای مسابقات جهانی ووشو در خصوص کسب ششمین مدال جهانی ... قطعا تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهم داد و امیدوارم بهترین ... من به این دوره نگاه ویژ‌ه‌ای دارم و فکر می‌کنم در ساندا نسبت به دوره‌ها ...

برناردو سیلوا رسما به منچستر سیتی پیوست - ورزش 11 | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/38920818 - Translate this page
May 26, 2017 - به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، برناردو سیلوا بازیکن پرتغالی ... اخبار زیادی در مورد تمایل گواردیولا به ایجاد انقلاب در ترکیب سیتیزن ها ... گیرند و این به من حس خوبی می دهد، در فامیل هم به من توجۀ زیادی می شود. ... باشگاه بخواهد مرا بفروشد فقط یک باشگاه وجود دارم که به آن خواهم رفت. ... این تیم به من همه چیز داد.

نقل و انتقالات فوتبال | ورزش 11 - پایگاه تخصصی فوتبال

www.varzesh11.com/fa/specialpages/.../نقل_و_انتقالات_فوتبال?...
آربلوا که بازیکن آزاد بود، به لیگ برتر که سابقه ی حضور در آن را در لباس ... متئو کواچیچ صحبت کردم و آنها چیزهای خوبی از سرمربی به من گفتند و من می خواهم با او کار ... تیم فوتبال منچسترسیتی که به نظر جایی در برنامه های پپ گواردیولا نداشت، به طور ..... پیش از پیوستن به آژاکس در 2011 آغاز کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.
Oct 9, 2017 - سایت کازان روسیه در گزارشی به بررسی تیم فوتبال ایران پرداخت. ... تیمی بود که از راه انتخابی به جام جهانی رسید و این نشان از قدرت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌دهد. .... قدوس بازیکن خوبی هست فقط امیدوارم بازی های تدارکاتی خوبی برگزار بشه تا نفرات جدید با تیم مچ بشن کاوه هم شرایطی خوبی داره از دید کازان جا مونده.

هاینکس: هشت سال دیگر جانشین لوو خواهم شد! - سرپوش

www.sarpoosh.com/football/.../football-world960704991.html
Rating: 3.8 - ‎8 reviews
2 days ago - یوپ هاینکس اعلام کرد که هشت سال دیگر جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان ... این تیم گفت: من هیچ مشکلی درباره سن خودم ندارم و کارم را به خوبی در تیم جلو می‌برم. انگیزه و جاه طلبی‌های زیادی برای کار در بایرن مونیخ دارم و می‌خواهم بار دیگر ... است و باید ببینیم بازیکنان چه واکنشی در زمین مسابقه از خود نشان خواهند داد.
4 hours ago - پپ گواردیولا یک بار دیگر به تمجید از مسی پرداخت و او را غیر قابل قیاس با دیگر ... پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با ناپولی به تمجید از دی بروین پرداخت ولی ... البته که دی بروین هم جزو بهترین های دنیاست و دوست دارم او و دیگر ... با این حال نمی خواهم از طریق مقایسه دی بروین با مسی، فشاری روی او وارد کنم.

در مصاحبه با اسپورتیو/ توصیه گواردیولا به هواداران و رسانه های بارسلونا

daabir.ir/search/?...در%20مصاحبه%20با%20اسپورتیو/%20توصیه... - Translate this page
او گفت:« من با سانتوس قرارداد دارم و دیوانه نیستم که با بارسا قرارداد امضا کنم. ... به گواردیولا هشدار داد که این فصل باید حتما سیتی را قهرمان یک جام بزرگ کند. .... عکس زیر بازیکنان بارسلونا به همراه همسرانشان را نشان می‌دهد که در حال حرکت به مراسم ... که در مورد رفتنش به ناپولی شنیده می شود، گفت:" من فصل بعد هم در بارسا خواهم بود.
3 days ago - پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با ناپولی به تمجید از دی بروین پرداخت ولی ... بسیاری مواقع شنیده ام که بازیکنانی را با مسی مقایسه می کنند؛ ولی این غیر ممکن است. ... چمنیان: تردید نکنید مکزیک تیم بسیار خوبی است/ هیچ وقت از غیبت بازیکنی ... تیم ایران در رقابت‌های جهانی کره جنوبی واکنش تندی نشان داد.

قلب ما آبی و اناریســت .. - مطالب شهریور 1390

duxihaye-barca.mihanblog.com/post/archive/1390/6/page/16
Aug 24, 2011 - بارسلونا نشان داد که چطورباید یک فوتبال خوب ارائه داد. ... سسک:من مسی نیستم و برای تطبیق با بازی بارسا زمان می خواهم ... من هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارم. ... گواردیولا در مورد دیدار مقابل ناپولی هم گفت:« این سبک بازیها برای تست کردن ... مربی بارسا در ادامه به تمجید از سیدو کیتا که بهترین بازیکن میدان بود ...
n \n \n شفر: استقلال را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانم/ بازیکن سفارشی در زمین ... خیلی دوست دارم که دوستانه و خالصانه باهم کار کنیم و همه چیز هم در نهایت به ... بازیکنان خیلی خوب تمرین می کنند و به من نشان دادند که می توانند از مرز ... این را می خواهم بگویم که ما به کمک اعضای خود نیاز داریم و کسی که به ما کمک کند را فراموش نمی کنیم.
Oct 7, 2017 - آنها امروز نشان دادند که ما چطور مجبور به بازی بودیم. وی ادامه داد: وقتی شما. ... و البته به هیچ عنوان نمی خوام این پوشمو کسی غیر واحدی که خودم دارم در اون کار می کنم ببینه. ... در اوایل بازی بازیکنان به خوبی توجیه نشده بودند و با بازگشت به عقب آن ها، ... مارک همشیک، کاپیتان تیم ناپولی درباره بازی در این تیم گفت: من از ...

پایتخت - تمدید قرارداد اوبلاک با اتلتیکو مادرید

www.paytakhtpress.ir/fa/.../تمدید-قرارداد-اوبلاک-اتلتیکو-مادرید
Feb 10, 2016 - دروازه بان اهل اسلوونی اتلتیکو مادرید قرار داد خود را به مدت 1 سال دیگر با این ... همین مسئله گفت:" تمدید قرار داد من اعتماد مجدد باشگاه را نشان می دهد. می خواهم از تمامی افرادی که باعث شدند تا قرار داد من با باشگاه باز هم ... احساس بسیار خوبی دارم و صادقانه می گویم که از حضور در اتلتیکو ... فهرست مدنظر بازیکنان برانکو.
Oct 22, 2014 - اما نماد رم که حالا در تاریخ باشگاهش خلاصه می شود در پاسخ به این سوال گفت: ” چون برای ... او فوتبال ایتالیا را نشان می دهد و هواداران ایتالیایی با او سرگرم می شوند. ... در ایتالیا وجود دارند اما تنها کسی که می خواهم به بایرن مونیخ بیاورم، توتی است. ... الکس فرگوسن: البته که می دانم که توتی بازیکن فوق العاده ای است.

یوونتوس - یوونتوس بدون پوگبا چه خواهد کرد؟ - Juventus.iR

www.juventus.ir/.../یوونتوس%20بدون%20پوگبا%20چه%20خواهد%... - Translate this page
Aug 20, 2016 - به نظر می رسید که مسئله ی انتقال پوگبا به منچستر بیش از آنچه که به ... به الدترافورد علی رغم انکارهای پیاپی بازیکن و مدیر برنامه هایش به شکل. ... 3, ناپولی, 38, 86 ... نیست، اما همانطور که مسابقات یورو 2016 نشان داد، او نیاز به یک چینش ... باشم، تکنیک خوبی دارم اما می توانم وظایف دفاعی را هم بر عهده بگیرم.
Feb 12, 2017 - سرمربی تیم استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم می‌دانستند که برابر ... و این نشان از این است که بازیکنان ما می‌دانستند که از تیم پرسپولیس چه می‌خواهند ... وی ادامه داد: ما توانستیم این ۴ مرحله را به خوبی انجام دهیم و به بازی برگردیم. .... خیلی‌ها به من ایراد می گرفتند چرا تغییرات دارم. ..... زیدان رکورد گواردیولا را شکست.

آخرین اخبار سایت پارس فوتبال - بازدید

https://buzdid.ir/source/پارس-فوتبال
گواردیولا : باید شروع خوبی داشته و پیش از تعطیلات ملی در ماه نوامبر حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنیم ... موراتا باعث آشنایی ام با نامزد فعلی ام شد ؛ گلی که به رئال زدم را دوست دارم ... لیست بازیکنان تیم فوتبال رم برای دیدار حساس برابر ناپولی در سری آ ... سرمربی ” استقلال ” به سوءتفاهمی در مورد ” فرهاد مجیدی ” واکنش نشان داد !

طرفداران رئال مادرید

love-realmadrid.blogfa.com/cat-3.aspx
طرفداران رئال مادرید - اخبار - ثانیه به ثانیه با اخبار رئال مادرید - طرفداران رئال ... کریستیانو رونالدو" در اروپا در رده دوم محبو‌ب‌ترین بازیکن قرار گرفت. ..... در این باشگاه خیلی راحت هستم و می خواهم با هم تیمی هایم به جامهای بیشتری .... بازیکن برزییل برابر ویارئال نشان داد که با مکانیسم فوتسالی تیم مورینیو به خوبی هماهنگ است .

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5527 | تاریخ 1395/9/22

newspaper.iran-varzeshi.com/?nid=5527&pid=7&type=0
Dec 12, 2016 - مصاحبه پرینت; آنچلوتی: برای مولر خوشحالم پرینت; سیتی هم به فهرست مشتریان اوبامیانگ اضافه شد پرینت; منچستریونایتد خواهان اوزیل آرسنال ...
وی ادامه داد: از سبک بازی و تاکتیک مربی‌ام خوشم می‌آید و دوست دارم کمک کنم ... او تمایلی برای ترک باشگاه نشان نداده است و یک سال دیگر از قراردادش با لاتزیو باقی مانده است. ... میروسلاو کلوزه، مهاجم باتجربه لاتزیو، به یوونتوس هشدار داد که در فینال کوپا ... این چیزی است که ما را به تیم خوبی تبدیل کرده زیرا ما پول زیادی نداریم."‏.

در آستانه فینال رؤیایی بارسلونا – منچستر: 10 دوره طلایی باشگاه‌های ...

www.1pezeshk.com/.../در-آستانه-فینال-رؤیایی-بارسلونا-منچست....
May 28, 2011 - فینالی که گرچه من دوستش دارم، اما به خاطر علاقه مفرط به هر دوی این تیم‌ها، اندکی از هیجانم را از دست خواهم داد و حین تماشا، قلب‌ام دوپاره خواهد بود! ... بارسلونا با رهبری پپ گواردیولا، این بازی را به سطحی بالاتر ارتقا داده است. .... در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲، رئال بازیکنان خوبی مثل فیگو، زیدان و استیو مک‌منمن داشت. ۸- آژاکس ...
بارسا ، حاکم مطلق فوتبال جهان - اخبار بارسا و زندگی نامه بازیکنان. ... بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که نیمار به خوبی می تواند در تیم گواردیولا جا بیفتد ... او بازیکن تاثیرگذاری است و می تواند در بارسا موفق شود؛ تیمی که به بازیکنی دراین حد و ..... مسیر رقابتها به ما نشان داد که مثلا تیمی مثل لوانته می تواند رئال را شکست دهد.

مسلم - هواداری

havadari.blogfa.com/author/havadari
او هدایت تیمی را برعهده گرفت که آماده بودند اما ما 11 بازیکن به خدمت گرفتیم. ... امیدوارم به مانند او به پیشرفت ادامه دهم اما خب دوست دارم موهای سرم را مانند او از دست ندهم! .... مشتاق بازی کردن در آنفیلد است؛ با 9 مهاجم تیم خود را به زمین خواهم فرستاد! .... ناپولی، رم، اینتر، میلان و لاتزیو حضور دارند و این برای لیگ خیلی خوب است که شش تیم ...

کارلو انجلوتی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

perspolismadrid.persianblog.ir/tag/کارلو_انجلوتی
من ترکیب خوبی‌ دارم که می‌‌خواهد رقابت کند و سه‌ بازیکن عالی‌ به آن اضافه شده است. .... لیست بازی دیشب رئال مادرید مقابل اتلتیکو نشان داد که جدایی این دو بازیکن از رئال در ... چرا که بازیکنان متفاوت با ویژگی های متفاوتی را در ترکیب قرار خواهم داد . .... است و شاید پیشنهاد ناپولی که هنوز رسمی نشده بهترین گزینه برای این بازیکن ...

اقدام جالب بازیکنان من‌سیتی در حمایت از بازیکن مصدم تیم‌شان - یاهو نیوز

yinews.ir/search/?q=اقدام+جالب+بازیکنان...در...از+بازیکن...
نمی خواهم با عمه همسرم رفت و آمد کنم! .... گواردیولا در این رابطه گفت: منچستر سیتی به او این شانس را داده که اینجا یک ... اما در نهایت آنها استعداد خود را درون زمین نشان خواهند داد. ... دوست دارم در منچسترسیتی با مسی بازی کنم اما این انتقال پیچیده ای است. .... در این گروه ناپولی میزبان فاینورد بود و این تیم را با حساب ۳ بر یک شکست داد.
از دوستانی که قصد تبادل لینک دارن اول مارو به اسم هواداران لیورپول لینک کنند و بعد خبر ... از سوی دیگر آنها به دنبال خرید ادینسون کاوانی از ناپولی هستند و ژکو نیز .... از اودینزه به بارسا نقل مکان کرد ولی نتوانست خودش را به خوبی در این تیم نشان دهد . ... داد دارم و می خواهم اینجا بمانم ، ترکیب بازیکنان در اینجا خیلی خوب است اما با این ...
واقعا باید به حال رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین تاسف خورد که مربی در حد باسیل رو برای تیم ملی ... به هر حال خیلی دوست دارم تا دیرتر نشده باسیل از تیم ملی برکنار بشه. ... اگوئرو(اتلتیکو مادرید)جرمن دنیس(ناپولی)لیساندرو لوپز(پورتو) ... سوئیس حکمی از این نهاد گرفت که اجازه می داد هر باشگاهی در صورت نیاز به بازیکنان زیر ...

حمایت افراد وابسته به داعش در افغانستان توسط جریان‌هایی در پاکستان

boultan.ir/.../حمایت-افراد-وابسته-به-داعش-در-افغانستان-توسط-جر...
1 day ago - وی افزود: افراد وابسته به داعش بیشتر از قوم «اورکزی» هستند که از آن ... گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم انشعاب‌های آب ...

ملکه رنجبر در آی سی یو است/ مادرم ۴۸ ساعت حیاتی پیش‌رو دارد - بولتن

boultan.ir/.../ملکه-رنجبر-در-آی-سی-یو-است-مادرم-۴۸-ساعت-حیاتی-...
1 day ago - فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر بازیگر سینما و تلویزیون که به ... نشد گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم انشعاب‌های آب ...
باشگاه ریور پلاته علاقه خود را برای به خدمت گرفتن مسی نشان داد اما آنها پول کافی ... طلایی ۲۰۰۵ را که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اروپا داده می شود، به لیونل مسی داد. .... در تیم ملی هم بازی کنه البته سنش بالا رفته ولی آمادگی و تجربه خوبی داره . ... به تیم ملی برگشتن و بازیکنان جوانی مثل ریکی آلوارز از اینتر و فدریکو از ناپولی و ...
می خواهم از تیمم، تیم ملی کشورم، باشگاه رئال مادرید، مربیانم، خانواده ام که امروز ... این جایزه نشان داد که مردم چشمانشان را نبسته بودند و بازی هایم را تماشا کرده بودند. به ... وقتی بقیه به او می گویند:”بابایت بازیکن خوبی نیست، برخی بهتر از او هستند ” اما به راحتی کنار می آید. ... پسری دارم که پدرش را دوست دارد و من هم پسرم را دوست دارم.
بعد از آسیب دیدگی شدید مندی نوبت به یکی دیگر از بازیکنان کلیدی سیتی رسیده است. ... خیلی زیاد دو ماه خانه نشین خواهد شد و این اصلا خبر خوبی برای گواردیولا نیست. ... خودم هم شرایط خیلی خوبی دارم، اعتماد به نفسم بالا است و خوشحالم که می شنوم من ... ارزیابی ها نشان می دهد از بین محصولات اپل، ساخت اپل واچ اسپورت کمترین هزینه ...
ونگر: هنوز بسیار زود است که به قهرمانی فکر کنیم؛ پاسخ خوبی به انتقادها دادیم ... و جاه طلبی این تیم برای کسب عنوان در این فصل از رقابت های لیگ برتر را نشان داد. ... مندی: می خواهم با منچسترسیتی در دو یا سه جام به قهرمانی برسم؛ بعیذ نیست که روزی ... ونگر: به خاطر برنامه فشرده به ۶ بازیکن اصلی استراحت می‌دهم/ امیدوارم با جوانان و ...
Jan 12, 2016 - من می خواهم به طور کلی از فوتبال تشکر کنم برای خوبی ها و بدی هایش. ... سه بازیکنی که نیمار به آنها رای داد عبارتند از 1- لیونل مسی 2- لوئیس .... مرد سال جهان : سامپائولی فقط حضور دارد و گواردیولا و انریکه غایب هستند. ... خوشحالم که در این مراسم حضور دارم و در کنار دو بازیکن بزرگ که آنها را تحسین می‌کنم، هستم.

گواردیولا:منچسترسیتی نشان داد به برد فکر می کند - مجله تفریحی

wikinews.xyz/search/?...گواردیولا:منچسترسیتی%20نشان%20داد...
گواردیولا: کار پرسینگ را فوق العاده انجام دادیم؛ فابین دلف بهترین بازیکن زمین بود ... شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد: اعتبار زیادی برای کاری که انجام دادیم وجود دارد. ... در نیمه اول مشکل داشتیم، به اندازه کافی در ارسال پاس های عرضی خوب نبودیم ولی در نیمه ... در گروه ششم تیم ناپولی با نتیجه ۳-۱ مقابل فاینورد به پیروزی رسید و ...

اخبار بارسا

barcelonacf.blogfa.com/
دو باشگاه بر سر مبلغ این بازیکن به توافق رسیدند که 18 میلیون یورو می ... پیکه: دوست دارم وین رونی و تیاگو سیلوا را در بارسلونا ببینم ... بارسا پیشنهادش برای مارکوئینوش را باز هم افزایش داد؛ این بار 32 میلیون ... او این را در هر دیدار نشان می دهد. ... «گواردیولا وارث تیمی بسیار خوب شده که ماریو گوتسه نیز به آن اضافه شده است.

آنچ در این فصل دیگر سرمربی هیچ تیمی نمی شوم - غنچه

ghonche.xyz/.../آنچ-در-این-فصل-دیگر-سرمربی-هیچ-تیمی-نمی-ش...
وی با علاقه ای که در کمک به حضور ما در فینال نشان داد، پاسخ مرا داد. ... برنامه ی تمرینی و بازیکنان فصل جدید مس نیز به زودی معرفی خواهند شد. ... پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در کت که به تازگی منتشر کرده، عنوان کرد که قصد دارد روزی سرمربی ... وی تاکید کرد: اگر کره جنوبی تیم خوبی است، به خاطر پارک سرمربی آن نیست.

pedram19 - ღღஜஜ VIVÄ BÄRÇÄ ღღஜஜ

www.barcelona19.blogfa.com/author/barcelona19
بازیکنانی چون هرنان کرسپو با 35 گل و مارادونا با 34 گل در رده های دوم و سوم قرار دارند و ... بارسا را به ثمر رساند و می‌توان گفت همین‌جا بود که بازی خوب اتلتیکو به پایان رسید. ... و کفشی که او برایم طراحی کرده را در بازی مقابل اتلتیکو مادرید خواهم پوشید. ... در تاریخ خودمان نشان دادیم که چگونه از نام خود دفاع می کنیم و از امروز به بعد از ...

سقوط مرگبار مرد جوان از طبقه چهارم - تیترنو

www.titreno.com/fa/news/.../سقوط-مرگبار-مرد-جوان-از-طبقه-چهارم
6 hours ago - به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ساعت 22:27 شب گذشته مأموران کلانتری ... گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم ...
Dec 25, 2013 - در صورت امکان تست بدنی از بازیکنانی که اخیرا از صدمه قبلی ریکاور شده است انجام گیرد ..... در عوض مربی باید نکات مهم مربوط به عملکرد و سطح اجرای خوب بازیکنان .... خوب بودن با مربی تیم مقابل در طول مسابقه به بازیکنان نشان خواهید داد ..... کارخانه بازیکن سازی لاماسیا انقدر متصل و پیوسته عمل میکند که گواردیولا ...
Feb 7, 2017 - CFC| شیرهای آبی لندن |CFC| - کاریکارتور و نقاشی های بازیکنان چلسی ... از طرف دیگر پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و کنونی منچستر ... عمر مومانی نیز به خوبی، جایگاه لرزان و خطرناک چلسی را در کارتون زیر به تصویر کشیده است. ..... در این میان امروز باشگاه ناپولی اعلام کرد که مهاجم ارزشمند پی اس و ...

شرح کامل برنامه نود دیشب در ورزشگاه آزادی - توپ 90

www.top90.ir/.../48538-شرح-کامل-برنامه-نود-دیشب-در-ورزشگاه-آز...
Jun 13, 2017 - برنامه نود در شب صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه برای اولین بار در ... نشان بدهد که کی‌روش ناگهان با دستش آن حشره را به پایین پرتاب کرد و بعد ... وی ادامه داد: هم بازی را بردیم و هم صعود کردیم. ... خیلی خوب است که در این شب در ایران حضور دارم. ... بازیکنان خوبی در نیمکت ذخیره ها داریم که به مرز آمادگی برسند می توان ...

بیوگرافی کاناوارو - تبیان

www.tebyan.net/Weblog/meghdaddrogba/post.aspx?PostID...
Mar 25, 2009 - جوزپ گواردیولا ... علاوه بر این فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) اسامی 23 بازیکن ... او در پایان آخرین بازی با فرانسه اظهار داشت: احساس خوبی دارم. ... به او گفتم که تخت و جام جهانی را به زودی با همدیگر به او خواهم داد و همین ... برادر کوچکترش پائولو کاناوارو نیز مانند وی مدافع است و برای باشگاه ناپولی بازی می‌کند.

اخبار باشگاه بایرن مونیخ [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس ...

www.arteshesorkh.com › ... › فوتبال آلمانبایرن مونیخ
May 30, 2013 - باید بگویم که دوست دارم به فوتبال ایتالیا بروم. ... پپ گواردیولا اخیرا گفته بود دوست دارد این بازیکن 22ساله را به ... وی در حالی به پیشنهاد مونیخی‌ها پاسخ منفی داد که تیم آلمانی در پایان ... باشگاه بارسلونا واکنشی در این مورد نشان نداده است. .... میتونه خیلی به بایرن کمک کنه مخصوصا با خط هافبک خوبی که داره

پیج رنک - Bayern München FC

www.bayernmunchenfc.blogfa.com/9103.aspx
پپ گواردیولا یکی از اصلی ترین گزینه های بایرن برای جانشینی یوپ هاینکس می باشد. ... به گزارش Bayern München FC و به نقل از بیلد؛ امروز اخباری در رسانه های آلمانی ... و ژکو داد که باواریایی ها را برای جذب این دو بازیکن مصمم تر از پیش نشان می دهد. .... واقعا نمی خواهم به رفتن فکر کنم ولی با توجه به موقعیتی که الان در بایرن دارم ...

اخبار بازیکنان و تیم های بزرگ - آزارد

footballplayers.blogfa.com/tag/آزارد
ادن آزارد، ستاره چلسی، معتقد است که آبی ها برای قهرمانی در رقابت های این فصل، هنوز ... ما در دیدار مقابل سیتی، در مجموع تیم بدتر بودیم زیرا به طور انفرادی خوب نبودیم. ... از بودن در این باشگاه احساس خوبی دارم و هنوز کارهای زیادی برای انجام در اینجا دارم. ... که بازیکن نیوکاسل روی یک کرنر، به شکلی خنده دار اتوئو را بدون توپ هول داد تا ...

خراسان ورزشی | شماره :19583 | تاریخ 1396/4/24

khorasanvarzeshi.khorasannews.com/Newspaper/Page/19583/2
Jul 15, 2017 - سبکی که یوهان کرایوف معرفی کرد و پپ گواردیولا به بهترین شکل آن را .... به جرگه ستاره‌های سرشناسی خواهد پیوست که بازیکنان خوبی بوده‌اند اما ... ایبرا: خبری مهم درباره آینده‌ام دارم! ... درباره آینده‌اش به خبرنگاران گفت: «به زودی یک خبر مهم خواهم داد، خبری ... ماریو رای، مدافع چپ رم با قراردادی قرضی به ناپولی ملحق شد.
هر چند پوچتینو پاسخ دندان‌شکنی به گواردیولا داد و درباره این صحبت گفت: وقتی ... خود را با تفکرات گواردیولا وفق دهند و همین باعث شد تا نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. ... مصدومیت شدید این بازیکن خبر بدی برای پپ گواردیولا است که دفاع چپ ... ناپولی تاکید کرده حاضر نیست سرمربی این تیم را با پپ گواردیولا عوض کند.
بعد از آسیب دیدگی شدید مندی نوبت به یکی دیگر از بازیکنان کلیدی سیتی رسیده است. ... شاید پس از کنفرانس مطبوعاتی گواردیولا به من زنگ زد و من نیز مطمئن هستم که پاسخ خواهم داد. ... به گزارش بولتن نیوز، پپ گواردیولا که رکورد قابل توجهی را با تیم فوتبال منچسترسیتی ... آمار پاس‌ها و خلق موقعیت ما این را به خوبی نشان می‌دهد.

دوست دخترصادق - حریر آنلاین

harironline.ir/search/?q=دوست+دخترصادق
افتخار می کنم که بازیکن ناپولی هستم ولی همه می دانیم که بارسا یکی از ... شاهد است که هیچ چیز جز موفقیت این تیم برایم مهم نیست و از خدا می خواهم روز سه شنبه سپیدرود را شکست دهد. او ادامه داد: ما استقلالی هستیم و هرگز دوست نداریم کاری کنیم که این تیم به ... پنالتی نشان داد که شاید همه چیز بر وفق مراد سازندگان پروژه نیمار پیش نرود.
ماه زژانویه به ما اعتماد به نفس خوبی داد و باعث شد که اختلاف خود را با صدر جدول به حداقل برسانیم. ... است و گواردیولا تصمیم در خصوص بازی این دو بازیکن در بازی با هامبورگ را به روز ... دورتموند در گروه F سوم است و سه امتیاز کمتر از ناپولی، تیم دوم دارد. ..... گل داد و 9 بار گلزنی کرد و نشان داد که متوقف کردن وی کار بسیار دشواری است.
من ۳۰ سال سن دارم و حس خوبی دارم و حالا در سال ۲۰۱۳ این شانس را داریم که قهرمان لیگ ... اولی هوینس تایید کرده که با یوپ هاینکس بر سر انتصاب پپ گواردیولا به مشکل برخورد. ... کلوپ در مورد صحبت های مدیر باشگاه بایرن مونیخ گفت: "من نمی خواهم که به عنوان مرکز ... پارسال بیه لسا به من نشان داد که نباید میان بازیها تفاوت قائل باشم.

می‌توان سرطان را شکست داد، حتی ۲ بار! - فردا

www.fardanews.com/fa/.../می‌توان-سرطان-را-شکست-داد-حتی-۲-بار
Mar 6, 2017 - چنان که تاکنون بسیاری از ورزشکاران (به ویژه فوتبالیست‌ها) به این ... از مشهورترین داستان‌های الهام‌بخش را برایتان روایت خواهم کرد، داستانی که ... «پپ گواردیولا»؛ یعنی همان مربی‌ای که بارسلونا (و همچنین آبیدال) توانست به ... این کار نشان می‌داد این بازیکن سابق بارسلونا تا چه حد ممنون و قدردان ... کیف خریدن کِیف داره!

12 عشقی که زندگی شما را سیاه می کند - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/zanashoe/black3-love-life.html
12 عشقی که زندگی شما را سیاه می کندعشق و علاقه,عشق زیادی, محبوب خطرناک ,شخصیت ... یک بار دیگر شخصیت فردی را که به او علاقمند شده ایدمرور کنید. ... این افراد غالبا اول آشنایی تصویر خیلی خوبی از خودشان ارائه می دهد که بقیه را جذب می کند. .... مودب و با وجدان نشان می دهد اما در عمل نشانی از احترام به انسان ها در رفتارش نیست.
Jul 16, 2011 - در اولین روز ورود رئال مادرید به لس آنجلس نیز جمعی از هواداران بارسلونا با لباس همین تیم ..... دو سال از قراردادش مانده ، دستمزدش سالی 2.3 میلیون یوروست و شانس رفتن به ناپولی را دارد . .... مورینیو پس از آن که گزارشات خوبی را از زیدان در مورد این بازیکن دریافت کرد .... فصل بعد به آنها نشان خواهم داد که چه توانایی هایی دارم .
رونالدو مسی و ژاوی 3 بازیکنی هستند که به طور 100 در 100 رای اوردند والبته بقیه رای ها هم شباهت زیادی به هم دارد. ... انتخاب کارلس پویول در مرکز خط دفاعی این تیم نشان از محبوبیت بالای تارزان در بین پارسی زبانان دارد زیرا این ..... گواردیولا: سسک شروع خیلی خوبی داشت ... بارسلونا 5 - ناپولی 0؛ اولین گل سسک با پیراهن آبی و اناری.
تو آن مهربانترین پدری که هر چه فرزندش خطا کند چون به سوی او باز گردد، هنوز پذیرای ... چندروزی است که با تلاش و تماسی های با بازیکنان قدیمی شقایق و اتحاد درحال راه ... زانتی: دوست دارم با پاپ جدید از نزدیک آشنا شوم .... این کار را مقابل بارسا نیز انجام خواهم داد. ... رایکارد - گوآردیولا ... این نشان می‌دهد که در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

وبلاگ توهمی ها

tavahomtanha.blogfa.com/1392/02
وبلاگ توهمی ها - خدایا مرا که افریدی گارانتی هم داشتم. ... یادمان باشد که : آنها که دوستشان می دارم می توانند دوستم نداشته باشند . .... پدرو دیشب صد پنجاهمین بازی خود را برای بارسا انجام داد. ..... یوهان کرایف به همراه بازیکنان خوب دیگری چون خوان مانوئل آسنسی، کارلس رکساچ و هوگو سوتیل به باشگاه کمک کردند تا بتواند بعد از دهه ۱۹۶۰ با ...
Feb 9, 2016 - او ادامه داد: رقابت های لیگا کسل کننده است و من به عنوان مربی لذت نبردم چرا که دوست ... پائولو دیبالا بازیکنی است که لقب مسی جدید را به او داده اند. ... آنها پیش از این هم اعلام کرده بودند که به جذب هیگواین مهاجم ناپولی علاقه دارند اما این ... این بازیکن اسپانیایی در فصل جاری نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و آسیب ...
Jun 6, 2015 - فینالی خاص، شاید خاص‌ترینِ فینال‌ها، فینالی که هر تیمی که فاتح از زمین خارج ... این بازیکن ۳۰ ساله پنج‌شنبه اسکنی انجام داد که پارگی درجه یک ماهیچه را نشان داد. ... در بازی ۲۳ مه در برابر ناپولی، بازی نکرده است اما چهارشنبه به تمرینات بازگشت ... او گفت: «احساس می‌کنم که از نظر فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارم.

اخبارجهانی | گواردیولا: دی بروین یکی از بهترین بازیکنان اروپا است ...

www.newsglobal.ir/.../گواردیولا:-دی-بروین-یکی-از-بهترین-بازی...
6 hours ago - سرمربی منچسترسیتی به شاگردانش درباره بازی با ناپولی هشدار داده و از آن ها خواسته با تمرکز ... گواردیولا: دی بروین یکی از بهترین بازیکنان اروپا است؛ تماشای بازی های ناپولی آموزنده است ... دوست دارم به کوین کمک کنم تا به بالاترین سطح ممکن برسد. .... هافبک طراح الهلال رسما بازی مقابل پرسولیس را هم از دست داد ...

نیمار | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/کلیدواژه-جانبی/نیمار
به گزارش فرهنگ نیوز ، فوتبال جهان در سال 2013 شاهد اتفاقات جالب بسیاری بود که ... خاص زیر نظر پپ گوآردیولا و تیتو ویلانووا به نظر ما برده های این سیستم بازی شدیم. .... به نظر می‌رسد آدم خوبی باشد و هیچ مشکلی نخواهد داشت زیرا در این تیم بازیکنان خوبی وجود دارند. ... گلی که تکنیک و تسلط بالای نیمار را در زمین مسابقه نشان داد.

گواردیولا: دی بروین یکی از بهترین بازیکنان اروپا است؛ چیزهای جدیدی ...

www.shomakhabar.com/.../گواردیولا-دی-بروین-یکی-از-بهترین-...
6 hours ago - من تماشای بازی های ناپولی را دوست دارم. ... دی بروین پس از مسی که بهترین است جزو بهترین بازیکنان اروپا ... دوست دارم به کوین کمک کنم تا به بالاترین سطح ممکن برسد. ... هافبک طراح الهلال رسما بازی مقابل پرسولیس را هم از دست داد .... ۱۷:۵۸ ایکاردی: می خواهم به رکورد 100 گل در پیراهن اینتر برسم; ۱۷:۵۵ پشت صحنه ...

لالیگا اسپانیا - 2 - ورزش7

varzeshe7.rozblog.com/Cat/13/page/2
در این میان کیلور ناواس، دروازه‌بان شماره دو رئال مادرید هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. او در تمامی بازی هایی که در ترکیب قوهای سپید به میدان رفته، نمایش درخور اعتنایی از خود نشان ..... نیمار: فراموش نخواهم کرد که بهترین بازیکن جهان پنالتی اش را به من داد ..... این مسابقه هم برای بازیکنان بارسلونا و هم برای گواردیولا (سرمربی بایرن ...

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به ادعای سپاهانی‌ها - تماشاگر پلاس

news.tamashagar.com/.../واکنش-باشگاه-ذوب-آهن-به-ادعای-سپاهانی-ها
7 hours ago - باشگاه ذوب‌آهن، امروز به گفته مدیرعامل باشگاه سپاهان واکنش نشان داد و اعلام کرد: با ... گورادیولا: به ناپولی نشان خواهم داد که چه بازیکنان خوبی دارم ...

ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم واکنش گواردیولا به پیروزی تیمش مقابل ...

zendegi.xyz/.../ما+عملکرد+خیلی+خوبی+داشتیم+واکنش+گواردیولا+به+پیروزی+تیمش...
یک تیم بزرگ و پر از بازیکنان باکیفیت مثل بارسا که فاتح همه جام ها شده، به چنین ... درخشانی به دست آورده که نشان می دهد از شانس های اصلی قهرمانی در هر رقابتی است. ... ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم ؛ واکنش گواردیولا به پیروزی تیمش مقابل شاختار ... گواردیولا ادامه داد:” تقریبا موقعیتی به حریف ندادیم ولی بازی کردن مقابل تیمی مثل ...

خبر - اخبار - iranbits | هکتور مورنو: باید برای قهرمانی تیم تلاش کنیم ...

www.iranbits.ir/.../هکتور-مورنو:-باید-برای-قهرمانی-تیم-تلاش-کن...
Jul 16, 2017 - خبرگزاری ایران بیتس | هکتور مورنو، بازیکن جدید رم مصمم است تا به باشگاه ... که توپ را از منطقه دفاع دور می‌کنم و باور دارم بازی‌سازی‌ام از عقب بسیار خوب است. ... برای من بود و به‌منزله این است که من در بالاترین سطح فوتبالی‌ام قرار دارم. ... اما اگر من بتوانم به هرکدام از آن‌ها کمک کنم تا کمی بهتر شوند، خوش‌حال خواهم ش